İlk 3 ay her sabah safra kustum aç karnına sarı sarı, rengi koyılastıkca tadı daha da acılasıyordu tam geçti dedim ama ara ara yine oluyor safrayı kusmazsam rahatlayamıyorum , annem iyi olduğunu safra kusarsam otobüs yolculuklarında da midemin bulanmayacagını söyledi otobüste bulantı yapan şey safraymıs çünkü