Bgmky Son 2 gündür bebeğimi hissedemiyorum. Daha öncesinde hergün hissediyordum. Ama şimdi aklıma türlü türlü şeyler geliyor ya bişey olursa diye 😞 aynı şeyleri yaşayan var mi lütfen yardımcı olun
Zeyyaleyyy Bgmky Canım o haftada oluyor öyle sıkıntı etme 24. Haftadan sonra aralıksız hissediyorsun 🌸
Nagi-09 Bgmky 22.haftama gireceğim ama 1 gün hissedersem 2 gün hissetmeyebiliyorum.Bu haftalarda normaLmiş.Doktorumda öyle söyledi.
cihangirsmom Bende aynı haftadayım bazen benim de gün icinde hissetmediğim oluyor ama elin sürekli karnında olsun sırt üstü uzan bir tane bile vursa yeterli bu haftalarda çok düzenli olmuyormus hareketleri.
Bgmky cihangirsmom çikolata yedim sola yattım ama fayda etmedi . Çok hafif hissettim. Normalde gayet net hissediyordum
Busra06cnar Ben 16. Haftayı tamamlıyorum henüz karnım bile belli olmuyor. Ama doktorum herşey yolunda diyor. Hareketlerini nezaman hissederim acaba 🙄
-betul-20 Kızlar merhaba 28+5 teyim. Dün hareketleri azaldı. Bebeğim çok hareketli bir bebekti. Bugün daha hareketli ama karnında kasılıp kalıyor ve sertleşiyor bunu yaşayan var mı?
Bgmky Nagi-09 bende öyle okudum ama 3-4 gün düzenli hissettikten sonra hissedemeyince aklıma takıldı. Şuan karantinadayım doktora da gidemiyorum