sureyyadonmez evet bi tane mide bulantı ilacı kullanıyorum daha gebe olduğumu görür görmez başladım 1.tecrübem var diye ama 1.midem bulandığında yine ilaç aldm ama yinede midem çok kötüydü sürekli çıkarıyodum yatalak olmştum ilaç kullanıyorum ama sanki bu gebeliğim biraz daha rahat gibi..