Cucu2015 ben şu anda 22 haftalığım ama benim 17. Haftada belli oldu aşırı şişmiştim. Özeldeki doktorum açıkçası şişliğimle ilgilenmedi normal dedi. Zeynep kamildeki doktor bir sürü tahlil yaptı alakalı alakasız. Sonuçlarda 24 saatlik idrarda protein 417 çıktı hemen nefrolojiye diyetisyene kardiyolojiye yönlendirdi. Diyetisyen sayesinde protein değerim baya düştü. Listem değişince yine değerlerim yükseldi artık protein normalde de azalttığı listeye uyuyorum haftaya yine tahlil vereceğim. Proteinden dolayı beni 15 günde bir kontrole çağırıyor. Size tavsiyem günlük bir yumurta yemeniz yeterli olur et tavuk balık yemeğin yersenizde bir köfte kadar yiyin. İmkanınız varsa diyetisyene gidin