Anm Mrb arkadaşlar. 31 haftalik hamileyim, Bende kac gündür karin ve bel agrisi oluyor😣 uyuyamiyorum geceleri bile kalkiyorum, böyle olan varmi??? neden olur acaba
Duygukarabacakk Anm ben doktora söylüyorum normal hamilesin diyo hamile olduğunu bizde biliyoruz nedenini merak ediyoruz devlet hastanesindeki doktorlarda bi değişik sevmiyorum😒
Yesimmm93 Anm sizin kadar ileri gebe değilim 20 haftalıgım ama belim agrıyor bide derin nefes aldığımda karnım yırtılıcak gibi acıyor korkuyorum acılede gitmek istemıyorum umursamıyorlar kendı doktoruma gitmeyede çekiniyorum artık ufakcık şeylerde evham yapıp gidiyorum bilemedım ne yapmalıyım 😢
Anm Duygukarabacakk bende önceler sanci oluyordu diyordum bishey yok diyordu, simdi agrilarmida diycem bakalim ne diycek. 💖
Anm Yesimmm93 Allah yardimcin olsun canm, bende öyle acile gitmek istemiyorum zaten dogru dürüs ilgilenen yok
Halimekprc Bn şimdi 35 haftadayım ama çok çektim bel bacak ağrısını. Yattığım yerden kalkamıyordum ağrılar için de uykumdan kalkıyordum magnezyum yazdı doktor o biraz iyi geldi rahatlattı bni. Bi sorun doktorunuza