Snszasla 2 gündür var önce omzumda hissediyordum geçer sandımda bugun elimdede hissediyorum sanki üstüne yatmısımda ezilmis gibi damarımı tıkandı noldu acaba açıldı açılacak gibi geliyor geçti geçecek gibi geliyor oyle Bi his ama magnezyumss almaya baslıyım sonra kolumu kulaanmasam diye korkuyorum