Senay1920 ay ne alaka ya
muayeneye aç gittiğimde kızımın kalp atışı 120-130 çıkıyordu. Nstde uyuyo ve hareket etmiyo görününce 109 bile çıkmıştı. Karnım tokken gittiğimde 165 bile çıkıyordu
ne kadar saçma sapan konuşuyolar ya
yakında; sabah ilk çişini yaparsabn kız, kakanı yaparsan erkek bile dicekler ya