26082608 bana sağlik ocağina ilk gebelik kaydi yaptirdigimda 3. Aydan sonra gel sana vitamin ilaçlari vereceğiz dediler. Gittim aldım hâlâda bittikçe aliyorum. Aşıyıda ayrintili ultrasonu yaptırınca sonuçlarla beraber gel hem aile hekimin sonuçlara baksın kaydetsin hemde ilk tetenoz aşını yapalım dediler. Haftaya ultrasona girdikten sonra gidicem bakalim aşı olmaya😊