40+3 … Kızlar 40+2 de Cuma günü hastaneye gittim kontrole hiçbir belirti yoktu doktorum bile sen ne zaman doğuracaksın diye dalga geçmeye başlamıştı artık 😁 Konuştuk pzt günü suni sanci ile başlatacaktık Doğumu öyle karar verdik. Eve döndüm çamaşırımda sürekli avuç içi kadar ıslaklık oluyordu önce aldırış etmedim. Daha sonra değiştirdikçe çamaşırım ıslandı. Sonra acaba suyum mu demeye başladım duş almaya karar verdim duştan çıkar çıkmaz ılık ılık akmaya başladı iyice arttı bacaklarımın arasından. Hastaneye yola çıktık yolda ufak ufak sancılarım başladı 5 dk da bir ama çok az . Dopumhaneye gittim çatı da 1,5 cm açıklık vardı 20.30 civarı gittim gece 2.30 a kadar sadece yarım cm arttı 2 cm açıklık oldu o arada sancılardan kıvrandım saatlerce çektim ıkındım ama daha kötü oldum kusmaya başladım . Onca saat sonra açılma olmayınca sezeryan a karar verdik. Hemen ameliyathaneye aldılar ve sonunda minik prensesime kavuştum. O İlk ağlama sesleri … şuan çektiğim tüm ağrılara değer. Benim doğumum biraz zor oldu kızlar ama bebeğime sağ Salim kavuştum. Ağrılarım var sezeryan sonrası ama onun sesini kokusunu çektikçe herşeyi unutuyorum. Çok konuştum biraz kusuruma bakmayın benim doğum hikayemde böyle. Hakkınızı helal edin. Allah size de bu tarifsiz duyguyu en kısa zamanda yaşatsın inşallah. Hepiniz bir avazda kazasız belasız alırsınız inşallah kucağınıza. Kendinize iyi bakın bol su için bol yürüyüş yapın benden size tavsiyeler. Soğuk su asla içmeyin ılık ve bol bol için. Hepinize şimdiden hayırlı uğurlu olsun. 🥰👼🏻🎊