Tuce07 Kokosanneee merhaba canım doktorumdan 24 haftalık olduğuma dair kağıt alıp iş yerine verdim ve izine ayrıldım
Hazalperi Kokosanneee 24 e kadar normal rapor alıp sonra 24 de doktordan 24 hafta olduğunuza dair rapor alıyorsunuz kuruma veriyorsunuz