Kızlar merhaba mevsimsel alerjim var fena şekilde burun tıkanıklığı, hapşuruk krizi, göz yaşarması oluyor. doktorum allerset önerdi 23 haftalık gebeyim gebelikte kullanan varmı acaba 3 doz kullandım ama korkuyorum bebeğe zarar verir dye ama hapşurmaktan da kendim maf oldum.