Nzlacr Tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim. Yenidoğan için 0 3 ay 7 kısa kol zıbın 5 tulum 3 takım pijama 1 astronot tulum 1 alt üst takım Şapka, önlük, çorap aldım ilk 3 ay için yeterli olur mu, daha almalı mıyım?
Hnfth Nzlacr mrb hepsini 03 ay aldıysanız yeterli değil alt üst takım en az 6 7tane olmalı ki 3 6ay al bence uzun süre giyemiyorlar çünkü ayrıca patikliyse daha rahat olur 🥰💗 03aylik astronot tulum giyebilecegini sanmiyorum
Hnfth Nzlacr 3takim pijamayi görmemişim ama alırsan alt üst 3 4 tane 3 6ay al canm sağlıkla gelsin kuzucuk kaç haftalıksin
Nzlacr Hnfth astronot tulum hmin 2-4 aylık bedeninden daha doğrusu, kasımda doğacak hastaneden çıkarken ya da doktora kontrole giderken üşümesin diye aldım.bundan sonrasını 3-6 ay almayı düşünüyorum teşekkür ederim 😊