6 .haftamdan beri 25mg ilaç kullanıyorum.dusuktu sonuç 2.80 di 2.50 altında olması lazimmis . Düşmüştü 2.30 a ama sonra 4.aydan sonra yükselmeye başladı 3.9 falan oldu sonra 3 e düştü mg yükseltti. 50mg yaptı. Neyden oluyo bilginiz var mı kızlar? Doktora soruyorum her şeyden olur diyo net bişeyde yok. Yedigimizden falan mi anlamadim valla🤨