Merhaba kızlar yaşadığım şehir de perinatoloji bölümü yok şehir dışına da gidemiyorum riskli gebeliğim var 22.haftadayım normal kadın doğum doktorundan randevu aldım detaylı için, ultrason cihazı 4D o yüzden detaylı yapıyormuş. İlla perinatoloji mi olması gerekiyor aranızda kadın doguma yaptıran oldu mu Memnun kaldınız mı fark olur mu kafam karıştı