SeydaK-70 Annelerim 37+5teyiz. Perine MASAJI yapayım dedim ama ya beceremedim ya da bu böyle can yakıcı bir şey mi?? Veya benim kaslarım mı çok sert o bölgedeki?? Yapanlar varsa bilgi verebilir mi nasıl daha doğru yapabileceğim ile ilgili?
Nesliyazmazz SeydaK-70 ben daha başlamadım ama zeytinyağı, Hindistan cevizi vb bir yağ ile yapılmalı diye okudum. Yağ ile yaptığınız halde mi acıdı ?
nuuu SeydaK-70 eşiniz yapsa karnınızın üstüne başka olunca belki acımıstır bilmiyorum nasıl yapılıyor ama sadece tahmin ve öneri 🤗
glsmmc SeydaK-70 yok canım sen beceremediğin için acımamıştır canın biraz acılı oluyor ilk başlarda, ben de çok zorlandım hatta bunu yapamıyorsam ben nasıl doğurcam diye başlık açmıştım ama yaptıkça kolaylaşıyor
SeydaK-70 Nesliyazmazz evet zeytinyağı sürdüm hem bölgeye hem de elime ama U hareketi yaparken canım çok yanıyor asla 3 dakika yapamadım en fazla 30 saniye
nuuu SeydaK-70 birde bilmedigimden sormak istiyorum afedersiniz ama o perine rahim ağzı mi oluyor çevresi mi
SeydaK-70 nuuu omzuma sırtıma belime yaptırırım da perine masajı vajinayla makat arasına yapılıyor ona cesaret edemem vallahi 🤭😁
SeydaK-70 nuuu vajinayla makat arası oluyor rahim ağzı yukarıda, bu aşağıya doğru yapılıyor onunla ilgisi yok. Vajinanın içinden makamda doğru gevşetmek lazım ama benim canım çok yandı
nuuu SeydaK-70 😂 ben perineyi rahim ağzı veya etrafı diye biliyordum makatta varsa haklısınız bende cekinirdim buna 😄
nuuu SeydaK-70 hm yağ veya kayganlaştırıcı ile yapsanız onlarda masaj malı olarak geçiyor ya belki daha az yanar veya inşallah yanmaz 🙇
SeydaK-70 nuuu Zeytinyağ ile denedim 3 4 gün sonra yeniden deneyeceğim masaj yaptıkça da yumuşuyormuş sanırım bakalım 🤔🤗
irva Bende zamanı gelince eşime yaptırıcam.En mantıklısı ona yaptırmak çünkü.Kendi başımıza zor olur onu yapmak.
Yarim_Kilo_Kiyma Bende dün araştırdım bu konuyu. Eşime yaptıracam tabi ki de, biz kendimiz nasıl yapalım. Ayrıca bundan neden utanılıyor onu da hiç anlamıyorum 🙄