Betul_izmir Merhabalar, bebegın camaşırlarını kaçıncı haftada yıkamaya başladınız.derece olarak kaç derece ve dakkikada yıkıcanız.sonuçta suan kıyafetler temiz ve zarar vermekten çekiniyorum.
Nesliyazmazz Betul_izmir 30 derece kısa program yeterli bence. Ekstra durulama yaptırırsınız bir kere
Yaseminnnnnnn Betul_izmir 32 haftamda 30.derecede yikadim utuledim once çantamida 34te hazirda bulunduruyorum
yumukeller Betul_izmir 32 de yıkadım ben 30 drece en kısa progrmda bebek deterjanı ile yıkadım sonra extra durulama yaptım
minikmevaninannesi Betul_izmir tam olarak aklımdaki sorular 😂 birde renkleri nasil ayircam ya normalde sorun olmuyorda bebek kıyafetleri rengarek olunca bilemedim 🤦🏻♀️
Minikkurbagam Bende bekliyim, haftaya başlayacağım yıkamaya. 34 haftalık oluyorum artık hastane çantası hazırlamakta gerekiyor, en azından aklıma sonradan birşeyler gelirse eklerim diye düşünüyorum
Busrakolas10 Haftada yıkayıp ütüleyip hurçladım. 30 derece kısa Program birde tekrar durulama yaptım. Buharla ütüledim tersten pamuk gibi oldular 🥰 az önce de çantaya yerleştirdim illa eksik çıkıyor aklıma geldikçe koyacağım artık
Miraveben Haftamda 40 derece ile yıkadım ve granül sabun ile ardından ters ütüleyip dolaba yerleştirdim covid döneminde olduğumuz için içime 30 sinmedi mağazalarda bir çok insan el sürüyor ve bir çok alandan geçiypr diye ama kesinlikle bir yıpranma olmadı
Hazalperi Miraveben renkler karışmasın niye ekstra birşey yaptınız mi acaba benim aldıklarım çok renkli çaba renk verir mi diye düşünüyorum
Miraveben Hazalperi renkler karışmasın diye genelde 3 renk olarak ayırdım beyazlar renkliler ve koyular olarak ekstradan yinede nolur ne olmaz diye renk koruyucu mendil kullandım ve baya işe yaradı
Yaseminnnnnnn Hazalperi canim ben hepsini tek makinede yikadim renkli ama siyah bise yok sonuçta ve renk vercek bise yok hepsi pamuklu mix modu var makinede karisk renkler icin onda yikadim hicbir sknti olmadi
Babyy1S Betul_izmir 23 haftada yıkadim aldiklarimi 30 derece 30dk 600 devirde sıktırdım yikadim katladm doguma yakin tekrar yikicam utulicem hiç bir şey de olmaz güzelce renkleri ayır at yıka
Akkt Betul_izmir 35. Haftada basladm bnde 30 derece de makinada bebek programi vardı ona attım bnde kısa programa atsanda olurmuş sonrasında öle yaptim🤩 balkonda kuruttum utuleyp kaldırdım.