Kızlar bişi sormak istiyorum şimdi geçen hafta kontrolümüz de 14 hafta olması gerekirken 16 hafta çıktı çok şükür güzel gidiyor 🧿açıklama aşağıda
Merak ettiğim konu ise doğumu endeks alırsak yani doğum haftası hesaplarken kendi haftası mı önemli yoksa bebeğin gelişimi önde ise bebeğe göre mi hesaplanıyor bunu merak ettim bilgisi olan var mı ?