Elizan14 ben laparaskopik (yani kapalı) ameliyat olmuştum 12 yıl önce. Göbeğim büyüdükçe göbek deliğimdeki ameliyat yeride gerildi kaşıntı yaptı. Ancak daha önemli bir konu var. Safrası olmayan hamileler safra asidi yüksekliği sorunu yaşıyor. Bende oldu bu durum. Diyet yapmalısın. Asitli, gaz yapan safrayı etkileyecek yiyecek ve içeceklerden ilerleyen haftalarda uzak durmalısın. Mesela kış geliyor ve portakal mandalina gibi asitli yiyecekler seni etkileyebilir.