40+1de epidural sezaryenle gelen mucize kızım.. kızlar cuma doğum yaptım ama anca yazma fırsatı buluyorum çünkü doğum yaptığımdan beri kızım, ilk defa benden bağımsız uyuyor. Hem göğsümde uyudu beşiğe pusete yatırınca bastı çığlığı daha yeni yeni alışıyoruz dünyaya. Gelelim doğuma. Aslında normal doğum için gittim kendi sancım gelmediği için suyumu patlatacaklardı 1 cm açıklığım vardı ama ne yaptılarsa o su patlamadı 1 cm açıklıkla da suni veremem dedi doktorum ve sezaryene alındım. Gözünüzü korkutmak istemem ama sezaryen zor ve pis bir işmiş. Ağrıdan sızıdan çocuğuma doyasıya sarılamadım ilk gün. Ama çok şükür her şey geçiyor şimdi çok daha iyiyiz. Sütüm gelmiyor ya da gelmez demeyin doğumdan çıktığım gibi sütüm geldi evet azdı ve tek göğsümden geldi ama devamını bebeğiniz getiriyor zaten merak etmeyin 🥰 Rabbim herkesi kolaylıkla kurtarsın inşAllah sormak istediğiniz olursa cevaplarım ☺️