Ebrutezcan normaldir herhalde ama yinede bir doktoruna gözük derim ama korkmanı gerektirecekte birşey değilmiş bebeğin aşsagıda olması düşecek anlamına gelmiyor kesinlikle sakin benim gibi bunu düşünüp stres yapmayın bol bol yatın uzanın ayaklarınızi yukari kaldırın normale göre biraz kasık ağrınız oluyor adet sancısi gibi oda normal. Her doktor aynı değil ama benim doktorum bana hamile korsesi vermisti yada bulamazsan çember bağla demişti o şekilde yavaş yavaş ittim yukarı ama en önemlisi bol bol dinlen.