isya12 Kızlar 20 haftalık hamileyim sol tarafıma yatınca rahimde baskı hissediyorum bazen oluyo otururken bile sanki orda bi acı varmış gibi oluyo uzanıyorum geçiyo aranızda böyle olan var mı çarşamba gününe kontrolum var korkuyorum bende
MrsBeril Canim benim ds 23.haftamda baskı oldu bebek basiyla bastirdigi icinmis ve aciklik olmustu Simdi yatak istiharatindeyim ihmal etme sakın