Elif345534 Dün şiddetli ağrıyla hastanede 5ml miyom olduğunu öğrendim rahmin dışında dedi doktor. eğer büyürse risk oluyormuş bebek için,takip edilecek dedi ne yapsam büyümez yaşayan var mı çok korkuyorum 13 haftalık hamileyim
Mucizem20 Elif345534 canım benimde 6.5 cm büyüklüğünde bir miyom um var büyümesine hiç bir şey engel değil yapısı gereği kanla besleniyor ama korkma ilk hamileliğim de de vardı şimdi de var ve normal doğum yapicam o derece yani gönlünü ferah tut
Pembe-mavi Elif345534 bende de var. Gebelikte büyüyebiliyor dedi bir doktor. Aylık takip edilecek, bazen küçülüp kaybolabiliyor çok ağrın olursavacile git demişti doktor. Ama kendi doktorum 10mm altındakiler bir sıkıntı teşkil etmiyor korkma dedi. Kendi doktorum doc. ve benim tüp bebek. Ara ara ağrı yapabilir dediler. Bazen yapıyor ama çok değil. Benim de rahim dışında. 6mm ’di 8.haftada sonra 5mm oldu 12.haftada.
Elif345534 Mucizem20 sizin rahim dışında mı içinde miydi ve ağrılarınız oldu mu benim dün çok şiddetliydi