Ertesi gün doğum yaptım ama çok aşırı zordu benim için normalde acıya dayanıklymdr doktorum bir anda ansızın çatı muayenesi yaptı ertesinde gün gel dedi gittim kanaman var diyip doğumhane ye yolladı sancım az az vuruyordu suni sancıyla 6 saatte doğum yaptım