Mervegelin93 ayyy öyle mi dedi benimde 40 haftalık bugün muayenem var gecen hafta haftaya gel baklim son muayene dedi konuşuruz ona göre dedi bende suni sancidan çok korkuyorum 😣😣 ne nişan ne suyum geldi yaa dünden beridir belim ve ksigim ağrıyor gerçi ama bakalım bugün nstde cikacakmi sancılarım of çok stres oldum.bende bugün benimde ilk gebeligim tecrubesizim ne yapacağımı bilmiyorum,,😣😣