Mrgrbt 1 ay önce oldum canım henüz Karnmdaki ağrılar geçmiş değil ,dokununca ağrıyor . Ameliyat sırasnda hiçbi zorluk yok ,sonrası zor ama 1 haftada normale dönüyor çok fazla ağrı kalmıyor. Bakalım günler geçtikçe nasıl olacağım . Öyle belden iğne yeri falanda ağrımıyor .