deletedmom357 Selamun aleyküm arkadaşlar doguma giderken Meryem Ana otu suyunu içince kolaylık k oluyormuş sizden biri hiç yaptı mı Gercekten faydası oluyor mu Bende yeni hamileyim geçen bi yerde okudum onun için merak ettim?
ecembugra53 deletedmom357 faydasını gören cok var canm suya koyuyorsun Doğuma giderken içine nas felak ayetel kürsi Yasin okuyup üflüyon daha sonra su dan fazla değil 3 yudum Alman yeterli Doğum birimi Sudan çıkarıyorsun
Hamissanne ecembugra53 acaba ben otu erkenden alsam okusam sureleri sonra doğuma kadar bekletip de suya koysam olurmu illa doğum zamanı mi okumak gerekiyor
ecembugra53 Hamissanne Doğum zamanı canım koy Doğuma 1 gün kala koyabilirsin çünkü acıyor açtığı anda rahimde acıyor canm o faydası var onun için
Hamissanne ecembugra53 suya koymayı demiyorum canım sureleri okusam şimdiden onu diyorum suya zaten doğuma giderken koycam
Shr1530 Hamissanne oluyor canım bende öyle yapacam Doğum zamanı geldiğinde açılman başladığında suya kur 3 yudum iç ama doğurduğunda Sudan çıkar çıkarmazsan dikişler tutmuyormuş diyorlar kanaman da durmuyormuş öyle diyorlar yani benim de ilk doğumum bende yapacam
ecembugra53 Tugbaa1907 eğer belli isem koy canım belli değilde Doğumun Doğuma gittiğin gün hastaneye giderken yanına al doktorlar derse ki açılma başlıyor suya koy dua oku cnm yanında kim duruyorsa Doğum bittiği anda Sudan çıkar