gulcinsrdr Kızlar bugün kasıklarımda bir ağrı var 19+4 olduk ikiz bebeklerim yürürken bile eğilmek zorunda hissediyorum öyle bir ağrı daha öncesinde yoktu benim gibi yaşayan var mı acaba normal mi