Ezgi1990 canım tıbbi genetik bölümü 2 ve üstü kayıp yaşadıgın zaman bakıyor genetik test ve pıhtılaşmaya bakılıyor benim 2 kaybım var biri 7 haftalıktı oğlumu da 38 haftalıkken kaybettim 😔 bizim genetiğimiz temiz cıktı pıhtılaşma da cıkmadı herhangi bir sebebi cıkmadı bilmiyorum sana bakarlar mı cünkü kimyasal gebelık nerdeyse cogu kadının başına geliyor ve bir kez yaşamışsınız