Kızlar ben geçen hafta gittiğimde 173 tü değerim doktor çağırdı bugüne keseyi görmek için göremedik. Doktor kimyasal gebelikten şüphelendi çünkü kan değeri arttıysa gözükmesi lazım diye. Neyse alttan muayene etti kese gözüktü çok şükür❤️ Ama korkum acaba bebek geçmi ilerliyor bu durumu yaşayanlar varmı. 2 hafta sonra kalp atışı için gel dediler ama o an telaştan sormayı unuttum😒