Ayseozmenucar Yani epidural düşünüyorum🤔çamlıca medipolde. önce ki iki doğumum normal sezaryanla oldu. Hem bebişi görmek hemde baygınlık durumunu yaşamamak için tercih etmeye niyetlıyım