Gidin mutlaka benımde 6 haftalıkken lekelenmem oldu ardından kananam oldu doktora gittiğimde bana iğne ve progestan verdi suan gebeliğimin 12 haftasındayım düşük riski içerdiği için 4 bucuk ayıma kadar istirahat etmemi tencere dahi kaldırmamam gerektiğini söyledi.