Kizlar bnde vajinismus yok ama doktor çatı muayenesi yaparken kasıyorum kendimi korkuyorum acidan doktorumda böyle kasarsan doğum yapamazsın bebeğin başı sıkışır normal doğum da dedi çok korktum ama normal doğum da istiyorum doktor biraz vajinismus tan şüphelendi sanırım böyle olup normal doğum yapan veya yapabileceğini dusunrn var mi