Zynp01 aynen benimde erken doğum riski vardı bi aydır sancı çekiyorum etrafımdakiler normal doğum yap diyo biz yaptık sadece o iki üç saate sancı çekiyosun sonrasında yok diyolar sezeryan olsan sancın ağrın çok olur diyolar ama ben kararımdan vazgeçmicem sezeryan olcam