Kizlar merhabalar…
Ben 18 hafta lik oldum ama hala cinsiyt ogrenemedik 2 hafta önce gittim Kordon ayaklarına dolandı dedi doktor göstermedi bugün tekrar gittim ama yine göstermedi delircem .ne kadar nazlı çıktı bebeğimiz çokta utangaç sanırım … Herkes kızdır diyor ama bilmiyorum 4 lu tarama testim var birdaki ay 16 sında doktor ancak ozaman detaylı bakabilirsiniz dedi