Benim de kasıklarımda bir sızı oluyor ara ara 2,3 gündür. Rahatsız edecek kadar değil ama . 22+6 yım ben de . Cinsiyet erkek. Enfeksiyon mu oldum acaba diye düşünüyordum. İdrarda yanma falan yok da . Şeffaf akıntım oldu 2 kere böyle biraz fazla. Doktoruma sormadım henüz