Merhaba arkadaşlar ben 112 de çalışıyorum ve 5 aylık hamileyim eylülde 6 ncı ayıma giriyorum size sorum bakanlıgın yayınladıgı 6 ncı ayda izne ayrılabiliyor muyuz yoksa devam etmek istesek devam edebiliyor muyuz benim yerim rahat acıkçası iznimi dogumdan sonra kullanmak daha mantıklı gibi ama bazıları devletin verdigi 6 ncı aydan itibaren idari izin ve 6 ncı ayı dolan otomatikmen ayrılması gerekiyor diyorlar net bilgisi olan var mı??