Bilge_12m Nihalkrc202 aynen BNmde arada öyle çıkıyordu 3 haftadır tansiyon ilacı kullanıyorum 34+3 olduk bakalım tansiyon sezeryan nedeni oluyor genelde inşallah daha da yükselmez
Arya12 Nihalkrc202 tansiyonunuz yüksek çıkmış. Dikkatli olun sık sık takip edin. Sezeryan yapılıyor tansiyon problemi olanlara.
ArasveAnnesii Nihalkrc202 Sezeryan olmadım ama son haftalarımda o riski yaşadım. Tansiyonum 15/10 olarak seyrediyordu. Hemen doktor kontrolüne başladık tansiyon ilacı kullanmaya başladım günde 4 tane içiyordum çok şükür düştü sezeryana gerek kalmadı.