Merhabalar hanımlar, gürkan ağralı beyin muayenehanesi halkalidaymis fakat anlasmali oldugu hastanelerde dogum yaptiriyormus . Muayenesi eylule kadar 120 eylulden sonra 150 imis . Peki dogum ucretleri hakkinda bilgisi olan varmı ? Su donemde eşleri doguma aliyor mu ? Bilgilendirirsenizz cok sevinirim 😊