Srzrk Tabii ki hakkı kullanmamizda hiçbir sorun yok Hocam onda hemfikiriz. Ama sırf ek dersimizi alıyoruz diye gelmeyip de 32. haftadan sonra çalışmayı doğru bulmuyorum. Sonuçta bir hafta içerisinde uzaktan eğitim de olsa dersler belirlenecek, derslere başlanacak 31 Ağustos’ta. Herkes ona gore planını programını yapacak. İki hafta ders vermeyip de sırf ek dersimizi alacağız diye 32′ den sonra tekrar başlamayi doğru bulmuyorum. Ben idari iznimi kullanirsam devam etmeyeceğim. İdarenin de bu konuda pek bilgisi yok. Yönetmeliğe baktım zorunlu diye bir ibare de geçmiyor, Bir de ben branş öğretmeniyim dersler öğretmenlere dağıtildiktan sonra onları alıp başka bir öğretmene vermek sıkıntılı.