150_gelartik Canım ben 13 yıl bekledim bebek çok tedavilerden geçtim pco var bende ilk denemeyle tüp bebekte bi oğlum oldu çok şükür şimdi tekrar yaptık nisan ayında 19+3 le kıza hamileyim binlerce kez şükür rabbim herkeze nasip etsin bu güzel duyguyu evlat başka🤲🌸🌸🥰🥰