Merhabalar. Sizlere bir şey danışmak istiyorum. Covid döneminde hamile olup da seyahat için uçağa binen var mı acaba aranızda? Varsa alınan önlemler neler acaba yani bizim için binilebilir durumda mı? Ben uçakla seyahat etmeyi düşünüyorum ancak biz risk grubunda olduğumuz için korkuyorum açıkçası. Ne yapacağımı şaşırdım :( yardımcı olursanız sevinirim…🙏🏻