Ben de 12+3 üm. 4gün sonra kontrolüm var tabi doktorum 11 ve 14 haftalar arasında ikili tarama testi yapılacağını söyledi. Şuan araştırdım biraz ve sanırım yaptırmayacağım. Çünkü testlerin çoğu yanlış çıkıyor ve anneyi strese sokuyor sadece. Ben ne olursa olsun Allah verdi kabulümdür diyebiliyorsam bu teste de ihtiyacım yok demektir. Herkesin düşüncesi farklı tabi benim fikrim bu şekilde