iremyilmaz yok ben sezeryan olmuşsunuz kısmında değilim de suyu azalır hareketsiz kalır 40 dayım 36 dan sonra her hafta gittim normal bekliyoruz o ayrı tabi de 40 ı geçince de 3 güne bir gidiyoruz o yüzden şaşırdım siz bilirisniz ama öyle de 39 da ben geldim sezeryana derseniz doktor almayabilir farklı prosedürü var bilginiz olsun açlık tokluk durumları gibi siz arada gene gidin bence