sule3950 bende hamileliğin başından beri kendimi sola yatmaya alıştırmaya çalıştım,zor oluyodu,belim ağrıyodu uyandığımda,ama 17.haftada hamile yastığı aldım ve okadar rahat ettim ki anlatamam,e bebekten 89tl ye aldım ve hiç yüz üstü ,sırt üstü yatma isteği çekmedim bidaha,bel sırt ağırlarım da geçti şuna 22.haftadayız ,herkese öneririm🤗👍🏻