Burcuozkan Merhaba hanımlar süt sağma makinası ile ilgili deneyimleriniz nelerdir ben çalışan bi anne olacağım için ilk zamanlar madella markasını kiralamayı düşündüm ama diğer markalardan kullanıp memnun kaldıklarınız neler ?
Esraugur2310 Burcuozkan arkadaşım lansinoh cift başlıklı makineyi kullandı 1 bucuk sene kullansam daha da kullanırdım çekiş gücü çok güzel ilk günkü gibi hala falan diyordu. Bende ondan alacağım. 400 lira fiyati
Snglkmlalp Burcuozkan ben weewell tekli elektrikli almıştım büyük oğlumda. Onda kullandım 3 sene önce. Şimdi 3 aylık küçük oğlumda da kullanıyorum bi sorun yaşamadım çok memnunum.
Burcuozkan Esraugur2310 arkadaşım da var ama o hiç memnun kalmadı🤦🏻♀️ Çekimi yavaşladı artık çekmiyor diyor
Burcuozkan aysegulkaya bugün araştırdım onuda memnun kalanlar kadar memnun olmayanlarda var şikayetvar kısmında
Esraugur2310 Burcuozkan Benim arkadasim da çok memnun canım bilmiyorum. Hala ilk gunki gibi diyor çekimini
gulumse0611 Burcuozkan bnde merak ediyorum ne alacağıma hala karar vermedim alıp hazır etmek istiyorum ama marka nolcak 🤷🏼♀️
Burcuozkan gulumse0611 evet 2 ay kaldı doğuma keşke geçen indirimde madela alsaydım 750 tl kadar düşmüştü🤦🏻♀️
gulumse0611 Burcuozkan bnmde kasımda ama ikiz gebelik erken olur diye almak istiyorum ve çok ihtiyacım olur muhtemelen