uykuperest Merhaba kızlar 🥰 31 haftalık hamileyim henüz bebeğime bir isim bulamadık sizlerden isim önerileri bekliyorum beğendiğiniz isimlerle bana yardımcı olur musunuz 😍 Benim not aldığım isimlerde bunlardı; Doğa Minel Nehir Asya Mabel Yade Bade
uykuperest Dilaraa61 öykü ve kumsal çok güzel Dilaraa61 öykü ismini ben de beğeniyorum güzel isim sağlıkla gelsin inşallah 😍
melike_glr38 Benımde kızım olcak adını Elmira koydum bıde kuranda ısımın gecmesı onemlı degılmıs onemli olan anlamı bız müftü aradık sorduk Elmiranın anlamı cennet en büyük meyve agıcı
uykuperest melike_glr38 evet abim kızına isim koyarken bizde alo fetva hattını arayıp sormuştuk öyle demişlerdi kötü bir anlamı olmadığı sürece her isim olur demişlerdi
uykuperest edaelifokmn isim belirlemek çok güzel gerçekten o kadar sıkıntı ki belirsizlik hala isminin olmaması beni çok geriyor 😞
uykuperest Ahucan masal öykü Eylül listemde vardı ama çevremizde bu isimlerde olduğu için onları elemiştik ama favorilerimden güzel isimler teşekkür ederim 😊