Dün ile birlikte 3 gündür karnım inanılmaz sertleşip geriliyor. İkindiden sonra başlıyor, 4-5 saat sürüyor bu durum. Nefes dahi alamıyorum. Ilk olduğunda doktora gittim nstde sancı çıktı. Serum verdiler eve gönderdiler. Dün de bayağı fena oldum, tam doktora gideyim dedim, geçti sonra. Gün sancıları böyle bir şey herhalde.. 🤷♀️ Gün sancısı denince bir kaç defa sancı vurup geçmesi diye düşünmüştüm ben. sizlerde nasıl durum?