Minikyavrucugum Merhaba kızlar bende 5+3 sadece kanda görendim mucizemi sizce daha ultrason için erken mi bebek görünür mü
Deletedmom417 Minikyavrucugum 10 güne kalp atışını duyarsın insalalh🤲♥️bu arada hayırlı olsun ilk bebiş sanırım 😍
_Mother_ Minikyavrucugum ne zaman tsst yapıp öğrendiniz acaba adetiniz geçtikten sonra bu arada sağlıkla alırsın bebeğini kucağına inşallah 🤗
Hvva70 Minikyavrucugum canım ben 5 haftalıkken gördüm tüp bebekti herkez de aynı zamanda görülmüyor bazen inşallah sende görürsün
Minikyavrucugum Suan doktora gelmiştim sizce geri mi döneyim biraz heyecanlıyım boş kese dış gebelik vs bunları duydum korktum biraz
_Mother_ Minikyavrucugum yaa anladım canım benimde 4 gün geçiyor 1.gün evde test yaptım negatif çıktı bir umut kan verim dedim
Rehile Daha erken kese görürsün belki ama daha bebek veya kalp atışı duyamazsn kendini strese sokma yani 7+3 de duydum kalp atışını bebeğide 6+4 dü gördum kan değeri kaç?? Belkide kan takibi yapar Yeterli seviyelere gelmesi lazmki Ultrasonla görsün
Minikyavrucugum _Mother_ biraz daha geçsin kan da verirsin o zaman o testlerde 10 gün geçmesi gerekiyor
Mlkslc Bende 6 haftalık hamileyim ama daha bende görmedim bugün benimde randevum var inşallah görürüm kalbinide duyarım
Minikyavrucugum Allah korusun 🤲🏻 Dış gebelik veya boş gebelik olsa illa bir belirti olur dimi ondan korkuyorum
Busenurrr Minikyavrucugum dış gebelikte kanama oluyormuş sanırım bide kese gözükmüyor ama boş gebelikte sanırım hiç belirti yokmuş bende çok korkuyorum ondan 6+5 im cuma kalp atışı için çağırdılar çok korkuyorum duyamayız diye Allah korusun