Bekarken hep endişe ederdim acaba anne olabilecek miyim diye çünkü 15 yaşımdan beri 2 3 ayda hatta ilk zamanlar 4 5 ayda bir adet olurdum. Doktorlar hiçbir sebep göremezlerdi. Tedavi ile hamile kalacağımı düşünürdüm. Ve sadece yumurtlama akıntımı takip ettim o şekilde hamile kaldım yaklaşık 1 ay korunmadık. Bu postu benim gibi olup anne olur muyum diye merak edenler için yazıyorum.