Hazalveannesi bende yaşıyorum şu kengiyi, çok kötü oluyor, 13+5 olduk 2haftadr geçmedi kalçamda kengi, eğilip doğrulmak ilk yürüyüş çok zor oluyor, doktorum normal olduğunu vücut yapısının değiştiğini, bide tam o kenginin olduğu yerin kasların birleşim yeri old söyledi.yağla parmak masajı, scak su torbası önerdi